Snart är jag väldens lyckligaste =D

Kanske inte, men nästan. För snart kan jag börja läsa den bok jag väntat på hur länge som helst!



Japp, där är den. Längtar!! Jag lovar att ifall jag hinner börja läsa den innan fredag så kommer min Engelskanationellaprovuppsats inte handla om någonting annat än häxor och demoner... Även om ämnet är typ "Write about an ordinary day in your life"

Föresten så är jag fett lat och gör aldrig några inlägg. Det var ju det jag sa från början.

och det är 43 dagar kvar tills första avsnittet i säsong 3 av Pretty Little Liars går att se. FÖRLÅT NU SKA JAG SLUTA TJATA OM PRETTY LITTLE LIARS!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt meningslösa liv i Bryngelstorp

I den här bloggen skriver jag ner alla intressanta detaljer om mitt otroligt meningslösa liv i Bryngelstorp. Du kanske inte tror att det är så intressant, och då har du alldeles rätt, det är det inte heller.

RSS 2.0