Den Gigantiska Fisken

Jag hade den värsta mardrömmen någonsin! Den var så sjukt läskig, jag typ dog. Det var inte förrens jag vaknade som jag insåg hur skrattretande det egentligen var.
 
Håll i dig, här kommer historien:
 
Jag stod nedanför en trappa och tittade upp mot toppen. Där stod ett akvarium som var ungefär 1,5 meter långt, och i det akvariumet låg en stor, fet, svart fisk, som var så stor att den inte fick plats att röra sig där inne. Den bara låg där, lite halvt bortvänd från mig. Plötslig vände fisken på huvet (det var så pass mycket den kunde röra sig) och stirrade på mig med svarta, ondskefulla ögon som var oproportioneligt stora för den. Precis när den vände sig framåt igen så började jag retas med den.
   "Tjoohoo! Fisken!!" ropade jag.
   Fisken vände sig tillbaka mot mig och jag gjorde grimascher mot den. Den blev lite irriterad och vände sig bort igen. Men jag ropade på den igen och fortsatte göra grimascher åt den hur länge som helst. Till slut fick fisken nog. Istället för att bara vända på huvet igen och kolla på mig tog den sats och slängde sig mot glaset med all sin kraft så att det gick sönder och fisken ramlade ut på golvet.
   Sedan började den 1,5 meter långa, tjocka, läskiga, ondskefulla fisken åla sig nedför trappan för att jaga mig. Det var sådär som det är ibland i drömmar, att man inte kan springa så snabbt som man vill. Men fisken var hur snabb som helst och hela huset blev vandaliserat när den stormade fram efter mig.
 
Nu efteråt tänker man att man borde ha garvat åt denna sjuka upplevelse, men så tänker man inte när man väl blir jagad av en gigantisk fisk!
 
Jag tänker i alla fall aldrig mer reta en fisk. De är ondskefulla jävlar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt meningslösa liv i Bryngelstorp

I den här bloggen skriver jag ner alla intressanta detaljer om mitt otroligt meningslösa liv i Bryngelstorp. Du kanske inte tror att det är så intressant, och då har du alldeles rätt, det är det inte heller.

RSS 2.0