Söndag, veckans höjdpunkt!

Jo det är faktiskt så, jag älskar söndagar! Det finns inget bättre än att vakna på en söndag och känna att YES jag har fått sova länge två dar i rad! (och de där sista orden blev en palindrom insåg jag nu) Och eftersom man redan har varit ledig en dag har man nästan hunnit glömma bort att skolan existerar. Och på söndagar har jag JazzClass! Jag älskar att dansa så sjukt mycket så jag brukar stå och göra piruetter i köket. Därför ser jag fram emot söndagar, när jag kan göra det i en danslokal istället!

Söndag in my <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt meningslösa liv i Bryngelstorp

I den här bloggen skriver jag ner alla intressanta detaljer om mitt otroligt meningslösa liv i Bryngelstorp. Du kanske inte tror att det är så intressant, och då har du alldeles rätt, det är det inte heller.

RSS 2.0