3:an borde göra lite ändringar i sin tv-tablå

Under hur många år har det egentligen gått ett avsnitt av "Extreme Home Makeover" klockan 2 på 3:an varje vardagseftermiddag? Det har liksom ALLTID gått då. Typ i femman när man kom hem från skolan så satte man sig framför tv:n och bah "Men titta, ett avsnitt av "Extreme Home Makeover!"

Jag fattar inte! Alla andra program byts ju ut hela tiden. Varför har just det programmet fastnat på 3:an klockan 2? Snart borde det hamna i Guinness som det tvprogram som sänts på samma tid, samma dagar under längs tid!

Bara ännu ett litet mysteruim som någon som jag kan börja undra över...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt meningslösa liv i Bryngelstorp

I den här bloggen skriver jag ner alla intressanta detaljer om mitt otroligt meningslösa liv i Bryngelstorp. Du kanske inte tror att det är så intressant, och då har du alldeles rätt, det är det inte heller.

RSS 2.0