Egentligen är jag en trevlig person

Nu ska jag klaga igen, men jag vill bara berätta att jag är inte såhär tjurig egentligen. Det är bara det att jag ibland använder bloggen som ett ställe att klaga av mig på så att jag kan vara trevlig mot folk när jag träffar dem istället.

Jag tänker i alla fall vara så tråkig att jag klagar på vädret. Jag är mycket besviken på den här sommarens väder. Det kan hända att det är soligt och jag skulle kunna vara ute, men det är inte så här jag vill ha det.

När det är sommar ska det vara 38 grader varmt och så torrt att det blir förbud att elda ute. Det ska inte finnas ett moln på himlen. Det ska vara så varmt att man önskar det vore kallare. Så varmt att vattnet i vattenspridaren hinner dunsta innan det landar på marken och istället åker ut i atmosfären. Det ska gå att grilla utan att tända grillen! Så varmt ska det va!

Men nu känns det som att jorden sugits ut en bit i rymden så att solen är längre bort än den brukar. Det känns ju lite oroväckande :S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt meningslösa liv i Bryngelstorp

I den här bloggen skriver jag ner alla intressanta detaljer om mitt otroligt meningslösa liv i Bryngelstorp. Du kanske inte tror att det är så intressant, och då har du alldeles rätt, det är det inte heller.

RSS 2.0