Är man ilandsmänniska?

Ja, det är man. Den värsta sorten dessutom. Nu känner jag mig som en väldigt dålig människa när jag säger det här, men just nu har jag stora ilandsproblem som jag tänkte berätta om.

I min vardag finns en väldigt jobbig sak som jag måste stå ut med. Det är så här att jag har en mycket trevlig liten fåtölj i mitt rum som jag alltid sitter i när jag sitter vid datorn (typ nu). Men självklart har jag också märkt att den här fåtöljen är väldigt bra att slänga kläder och annat på när man inte använder dem, och därför finns där en ständig hög med grejer. Så när jag ska sitta vid datorn så måste jag ju lyfta upp hela högen och lägga på sängen istället, men sen när jag ska sova så måste jag lyfta hela högen IGEN och lägga tillbaks på fåtöljen! Ja, ni förstår hur jag har det!

Varför då inte åtgärda problemet och helt enkelt lägga kläderna där de ska vara, i garderoben? Ja det gör jag ju! Varje vecka. Men det hjälps inte, för efter ett par dagar ser det lika hemskt ut igen. :(

Eftersom det här är mitt största problem kanske det inte är så konstigt att jag stör mig på det mer än ifall jag hade haft lite värre saker att oroa mig för. Så det är väl tur för mig, men i alla fall...

Tittar man noga kan man skymta en fåtölj där under, kanske



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt meningslösa liv i Bryngelstorp

I den här bloggen skriver jag ner alla intressanta detaljer om mitt otroligt meningslösa liv i Bryngelstorp. Du kanske inte tror att det är så intressant, och då har du alldeles rätt, det är det inte heller.

RSS 2.0