Ensam, trött och kall...

...och bussen sen som vanligt.

Citat av Amanda Eriksson:

"OMG!! Bryngelstorpsbussen är inte sist!!!!!!!!!! ...näe vänta. Den var visst sist i alla fall..."

Såpass roligt är det att bo i Bryngelstorp. Det är till och med så att man har ställt om hjärnan så att man vet att medans de andra bussarna går halv 3 så kommer bryngan MINST 5 minuter för sent. Och där står man och fryser. Alla kompisar har redan åkt iväg på sina bussar. Någon läskig snubbe från gruppboendet står och tittar på en.
Det är därför jag har gjort valet att bli en naturmupp som cyklar till skolan.

BRA, då har jag fått klaga lite på Nyköpings lokaltrafik! Tack för mig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt meningslösa liv i Bryngelstorp

I den här bloggen skriver jag ner alla intressanta detaljer om mitt otroligt meningslösa liv i Bryngelstorp. Du kanske inte tror att det är så intressant, och då har du alldeles rätt, det är det inte heller.

RSS 2.0