Från läsnörd till... annan slags nörd

Imorse hittade jag i min skrivbordslåda en så där bok där man skriver in vilka böcker man läst, när man läste dem och vad man tyckte om dem. Jag insåg då vilket liv jag hade när jag var yngre. Boken är typ från fyran/femman och när man kollar på datumen så har jag liksom läst en hel bok den 26, en till den 26-27 en till den 28 osv... jag läste typ 6 böcker i veckan. Hur orkade jag?? Sedan har jag skrivit värsta formellt på varenda bok nånting i stil med: "Jag tyckte att boken var bra, men lite annorlunda" Skitkul. Jag hann precis börja håna mig själv innan jag insåg att ifall jag skrev in alla tv serier jag ser i en sån där bok skulle jag se minst lika nördig ut.
Säsong 1 av One Tree Hill: 17/4 - 23/4 2011 Skitbra
Säsong 2 av One Tree Hill: 23/4 - 27/4 2011 Even better

Typ så... För den som inte vet så såg jag de 8 första säsongerna av One Tree Hill på 6,5 veckor. Mer behöver man väl inte säga, jag är supernörd och har inget liv. Och nu hoppas jag inte att mamma läser det här för då kommer hon säga att jag sitter för mycket vid datorn.

Men nu när jag har kollat klart på de säsonger av Pretty Little liars som finns än så länge tänker jag... (håll i dig) LÄSA böckerna. Wow!! Då kan inte mamma klaga på att jag sitter för mycket vid datorn och slöar, för nu kan jag faktiskt ligga och sola och samtidigt öva min engelska!


En sån här fin box med de 4 första böckerna har jag köpt och börjat läsa första boken. Den står i min bokhylla och frestar. I <3 Pretty Little Liars!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt meningslösa liv i Bryngelstorp

I den här bloggen skriver jag ner alla intressanta detaljer om mitt otroligt meningslösa liv i Bryngelstorp. Du kanske inte tror att det är så intressant, och då har du alldeles rätt, det är det inte heller.

RSS 2.0