Hanna bakom ratten = Synd om både gubbar och brevlådor

Nu har jag då varit på körtkortskursgrejen och kommer få mitt tillstånd om några dagar. Jag fattade inte riktigt innan vad vi skulle göra där i tre timmar, men de lyckades minsann fylla ut tiden. Bl.a fick vi se en kortfilm med Kjell Bergkvist...
 Det har liksom blivit lite mer konkret att jag kommer börja köra snart. IIIIH! Jag är en lycklig människa just nu. Men sedan känns det ju lite läskigt också. För jag är ju så impulsiv och känner mig ganska odödlig, så man vet aldrig hur det kommer gå. Jag kan se mig själv bakom ratten:

"Nej men gud vad roligt, nu sätter i vi högsta växeln fast det är första gången jag kör. Hahahha! Och där kommer ett väggupp, men det saktar vi inte ner för! Ojdå det gör vi visst det, motorstopp. Jaja, bara att starta igen. Lite snabbare går det nog att köra. Där kommer villaområdet! Hjälp! Den där gubben såg jag inte, tur att han såg mig! Skit samma, nu vill jag backa lite. PANG! Vad var det? Var det någons brevlåda kanske? Ja, det var någons brevlåda... Ojdå..."

Vi får se. Jag tänker filma första gången för att kunna titta tillbaka om några år och förundras över att jag inte lyckades döda någon. Om jag inte gör det alltså...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt meningslösa liv i Bryngelstorp

I den här bloggen skriver jag ner alla intressanta detaljer om mitt otroligt meningslösa liv i Bryngelstorp. Du kanske inte tror att det är så intressant, och då har du alldeles rätt, det är det inte heller.

RSS 2.0