Hungerspelen, inte meningslöst

Nu har mitt meningslösa liv blivit lite mindre meningslöst för jag var nyss och såg Hungerspelen för andra gången och det är ta mej råttan den bästa film jag sett! Ever! Välgjord, sorglig, vacker, spännande och UNDERBAR!

Men nu är jag då hemma och vad gör denna 16-åring på en lördagskväll? Jo hon grottar ner sig i en Pretty Little Liars-Bok och njuter av ensamheten. Jag tror att den som läser den här bloggen har börjat förstå varför den heter som den heter...

Och medan vi nu ändå pratar om det så ber jag om ursäkt för min brist på inlägg och tråkiga historier att berätta. Jag tror inte det här med att blogga riktigt är min grej. Det var kul så länge det varade men snart tar jag nog faktiskt och lägger ner skiten...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt meningslösa liv i Bryngelstorp

I den här bloggen skriver jag ner alla intressanta detaljer om mitt otroligt meningslösa liv i Bryngelstorp. Du kanske inte tror att det är så intressant, och då har du alldeles rätt, det är det inte heller.

RSS 2.0