Minne som en död guldfisk

Jag hade helt seriöst glömt att jag ska till Frankrike imorn på språkresa med några kompisar. Jag kom lixom på det igår "Juste jag ska till Frankrike i övermorgon". Duktigt av mig att glömma nånting sånt.

Så eftersom jag inte har något att göra den här veckan i skolan kunde jag gå runt och kopiera papper hela dagen. Det var något konstigt med mig idag, jag kunde inte sitta stilla. Jag tror jag har hittat ännu ett alterego att lägga till i samlingen för mina personlighetsklyvningar. Hyper-Hanna tänker jag kalla henne. För att göra av med överskottsenergin gick jag och Nora runt i skolan i "Jazz walk". Det är väldigt snyggt att göra i skolan. Alla stirrade. Fattar inte varför.

Men nu ska jag packa då. Mamma är självklart överlycklig över att få åka hemmifrån innan halv 6 imorgon för att skjutsa mig till flygplatsen ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt meningslösa liv i Bryngelstorp

I den här bloggen skriver jag ner alla intressanta detaljer om mitt otroligt meningslösa liv i Bryngelstorp. Du kanske inte tror att det är så intressant, och då har du alldeles rätt, det är det inte heller.

RSS 2.0