Tony Irving och Guds Vrede

Idag har jag för en gång skull varit med om en händelserik dag. =O Måste få skriva ner några av de konstiga saker som hänt mig.

#1. Jag tror att Gud är arg på mig av någon anledning. Och varför tror jag nu det? Jo, imorse när jag satt och rotade bland mina kläder så ramlade plötsligt en bibel ner på mig från bokhyllan ovanför. EN BIBEL! Tydligare tecken får man väl knappast? Nu försöker jag klura ut vad han nu kan ha för anledning att vara sur på mig. Kan det vara för att jag använt sexornas matteworkshop som umgängeshörna? Kanske. För att jag varit för osocial här ute i Bryngelstorp den senaste tiden? Knappast. För att jag nu sitter vid datorn och skiter i att städa? Tror inte det...
 Men jag får väl akta mig, för vem vet, nästa gång kanske det blir en blixt i huvudet :S

#2. Konstigast av allt idag var troligen när vi fick träffa Tony Irving på vår idrottslektion. Jag skojar inte. Vi skulle ha danslektion i hans gym och då hälsade lite snabbt på oss. Inte för att jag är något fan, men ändå... (Att sedan dans Cha-Cha med hela klassen var en annan konstig sak. Tyvärr får det ingen egen punkt på listan men jag nämner det ändå)

#3. Jag har listat ut att jag troligen lider av någon form av Schizofreni. Jag har två personligheter. Det finns vanliga Hanna, och PMS-Hanna. PMS-Hanna tar över ibland och blir väldigt otrevlig, och fast jag inte alls gillar att vara otrevlig så fortsätter jag att gnälla och vara jobbig. Så förlåt alla som jag varit otrevlig mot ibland, det var inte jag. Det var min schizofreni som satte in...

Nu insåg jag hur mycket namnet på den här bloggen verkligen passar. Jag är alltså schizofren, Gud vill mig illa och det mest spännade jag är med om är att dansa Cha-Cha. Men jag är inte bitter!



Kommentarer
matilda

Haha,intressanta tankar men jag har aldrig varit med om Pms Hanna iallafall men jag vet att jag själv kan vara en Pms bitch ibland, och fin blogg <3

2012-03-01 @ 19:07:44
URL: http://www.tildaelisabeth.devote.se
Hanna

Hehe, jag länkar din blogg i min om det är okej :P

2012-03-01 @ 19:29:29
matilda

Du får gärna länka till mion blogg kan lägga till en länk på min till din<3

2012-03-02 @ 20:01:11
Hanna

Najs ;)

2012-03-02 @ 23:52:51
beciell

TÄVLA OM ETT PAR RAY BAN SOLGLASÖGON I MIN BLOGG: http://beciell.blogg.se/2012/march/bloggtavling-vinn-ett-par-ray-ban-wayfarer.html

2012-03-03 @ 00:10:59
URL: http://beciell.blogg.se/
Nayomi

haha ändå en lite härlig blogg måste jag medge.. ;)

2012-03-03 @ 00:44:52
URL: http://nayomi.blogg.se/
Caroline

Hej, gud vad fin blogg :)

Är allt bra?

2012-03-03 @ 02:10:08
URL: http://carolineoster.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt meningslösa liv i Bryngelstorp

I den här bloggen skriver jag ner alla intressanta detaljer om mitt otroligt meningslösa liv i Bryngelstorp. Du kanske inte tror att det är så intressant, och då har du alldeles rätt, det är det inte heller.

RSS 2.0