Läs inte det här för du vill inte veta!

Min bokhylla är typ full. Och det som tar upp en massa plats från de vanliga böckerna är mina 2 biblar, 2 nya testamentet och psalmboken. Hej du djupt troende människa. Nej men seriöst, jag äger hur konstiga böcker som helst. Min andra lilla guldklimp är "1001 äckliga saker" (ja, den heter så)

Var det till exempel någon som visste att man kan få in en så kallad bandmask i kroppen och att denna kan bli 33 meter lång i tarmarna?
Eller att det finns någon som kan kräkas 8 meter?
Eller att hjärtat slutar slå när man nyser? Tror inte någon visste det faktiskt. Men den som var dum nog att läsa det här vet det i alla fall nu!

Det här berättar jag bara för att jag vill att alla ska tycka att jag är konstig (fast näe) och för att jag absolut inte har något roligare att säga.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt meningslösa liv i Bryngelstorp

I den här bloggen skriver jag ner alla intressanta detaljer om mitt otroligt meningslösa liv i Bryngelstorp. Du kanske inte tror att det är så intressant, och då har du alldeles rätt, det är det inte heller.

RSS 2.0